Zayn Malik love Story


Toti au inceput sa rada in aceasta poveste de dragoste la un moment dat. Pana si Liam. Dar trei secunde mai tarziu usa s-a deschis si a intrat o fata blonda. Un blond spalacit. Dar cui ii pasa?! Stai. mie imi pasa. Zayn s-a ridicat. Nu. Te rog nu-mi spune asta! Ba da. A sarutat-o. Eu eram cea cu lacrimi in ochii si gata sa sar la gatul nefericitei mele victime caci, asa e in junga, nu? Insa nici restul nu pareau prea incantati. Fetele aveau priviri sceptice, iar baietii erau total bulversatii. Cand Zayn si blondina lui s-au apropiat am putut sa o vad mai bine. Ochii albastrii intensi. Clar lentile. Suvite roz. Mult fard. Plina de fixativ, sclipicii si pudra. Zici ca era modelul vechii de papusa Barbie autentica. Cu greu m-am abtinut sa nu o intreb: draga, tu esti cumva made in China?. Arata ca fata tipica de saptesprezece anii, aici in Anglia: mult roz si putin creier. Dar ce rost are! Ea a castigat, eu am pierdut. Fii tare, Jass. Zayn i-a tras un scaun intre el si Louis. Apoi a zis uitandu-se la ea: ea e iubita mea, Amber. Toti au inganat un buna. Ciudat. Zayn i-a pus o mana pe picior. Si-a intors capul spre mine. Aproape plangeam. Iar el s-a inrosit tot. 
Ca un copil prins asupra faptului. Si-a plecat capul umil. Apoi Amber i l-a ridicat si si-a frecat nasul proeminent de al lui chicotind. Gata. Destul. Nimeni nu are dreptul sa faca asa ceva. Nu cat timp eram eu acolo. Picatura care a umplut paharul. Ma scuzati. Am spus luandu-mi poseta si ultima farama de demnitate si plecand. Larimile imi curgeau siroaie in timp ce alergam spre iesire. Am auzit numele meu strigat de trei voci feminine apoi cateva scaune date la oparte si pasi. Nu conteaza. Am iesit. Si m-am indreptat spre parc cat de repede am putut. Acolo puteam plange in liniste. Sper. Am picat la radacina unui copac, stricandu-mi total rochia alba. Plangeam, tremuram si suspinam fara incetare, cand am auzit cateva voci comune. Am inceput sa ascult. Lasati-ma pe mine sa ma duc la ea. Stiu ce trebuie sa fac. Dar am auzit-o pe Lorelei. Grozav. Trebuia sa ma destainu-i in fata lui Liam. Am auzit pasi. Aproape. Foarte aproape. In spatele copacului. Jasmine mi-a articulat usor numele si a iesit de dupa copac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu